10/16/09

kaybolmak

- Görevin nedir senin?
- Kaybolmak..

kaybolmak için gönderildim bu ormana. labirentimdir benim.. ağaçlar labirent duvarları, yolumu kesen. oyun oynamak istiyor dalların arasından kaçan güneş ışınları. oyun oynayacak vaktim yok, girmeyin gözümden içeri, halüsülasyonlarımla oyun oynamayın. geceyi -gündüzü şaşırsın da yıldızlar, gelsinler güneşin yerine. onlar şaşırttsın beni, dalların arasından bir görünüp bir kaybolarak. bilirim ki geçit vermez bu ormanın ağaçları, sincapları ise benden şaşkın. çoktan kaybolmuşlar. kaybolmaktı benim görevim.
senin sesindi derinlerden gelen: “Gel”. umut oldu bana yine, kaybetmişken kendimi. bir daha duymak için çok bekledim ama nafile. aksi bir yönden bir “Gel” daha, çok sonra. çabaladım “Gel”mek için, sincapları takip ettim, “Gel”emedim.
neden mi?

Kaybolmaktı benim görevim.

16 Aralık 1999

No comments: