10/16/09

sinek

Ben bir sineğim. Kara bir sinek-hem de dörtlü-mide bulandırıcı. Hiç bir işe yaramayan sinek dörtlüyüm. Beni destenin içinde karıştır.

Önce önüme-tüm asaletiyle-as karo düştü. Daha sonra bir kız, kırmızı. Bir papazı takip etti maça vale. Ama beni hiç biri farketmedi-edemezdi de zaten. Sinek dörtlüydüm ben. Hiç bir serinin başında ya da sonunda-şimdiye dek-yer almadım. Sözde sinek iki de benim gibi ama en az as kadar itibarı var-seri başı diye. Poker oynarken beni desteye bile katmazlar. Koz sinekse, insanlar beni ellerine aldıklarında üzülürler. Hiç kimsenin yüzünü güldüremedim. Dört kişi toplanır da masa başına, beklemez kimse dörtlüyü-sinek dörtlüyü.

Karayım, beyazla kırmızı arsında.
Dördüm, sıkışmış beşle üç ortasına.
Bedenim sinek.

Bilemedim ne yapacağımı-bilemezdim de zaten

Sinek dörtlüyüm ben..

23 Aralık 1999

No comments: